حرف‌مردم خراسان - دوشنبه 1393/06/10 www.khorasannews.com
نوشته شده توسط : b

هنوز يک هفته نگذشته که پارازيت هاي مضر که با گزارش وزير ارتباطات قطع شده بود دوباره شروع شده است. جان و سلامت مردم که اين گونه تهديد مي شود آيا مدافعي ندارد؟

اگر قرار باشد دولت براي هر کاري از مجلس اجازه بگيرد بهتر نيست رئيس جمهور کلاً حذف شود و نمايندگان مجلس کشور را اداره کنند؟ به نظر بنده اين روزها نمايندگان محترم پست و مقامشان نسبت به گذشته خيلي بالا رفته!

سلام و درود بر رئيس جمهور محبوب که خطاب به افراطيون آن ها را به اعتدال دعوت و خاطرنشان کرد که در اين يک سال با حوصله برخورد شد ولي جواب قاطع براي تخريبگران دارند. پس افراطيون يادشان باشد که مردم اکثريت هستند و آن ها اقليت.

راه حل قيمت هاي نجومي ميوه و دلال ها اين است که دولت همانند خريد گندم فقط خودش در بازار ميوه هر شهر خريدار ميوه باغ داران باشد.

بعد از بازار تورم زا و گراني مسکن و طلا چشممان به صندوق زمين و ساختمان در بازار سرمايه روشن شد دولت مي خواهد از جيب مردم به خود مردم برگرداند در حالي که اين خود دامن زدن به گراني زمين است اگر دولت براي مردم دل مي سوزاند مسکن مهر را ادامه مي داد و جلوي اجاره هاي سنگين را مي گرفت.

سلام. آقاي حاج بابايي واقعاً با طرح و برنامه آمده بود. ولي آقاي فاني هيچ! اکثر فرهنگيان ناراضي! بعد از يک سال بپرسيد چه کارهايي کردند؟

البته که وزير محترم آموزش و پرورش بايد هم کم حاشيه ترين باشد. در يک سال گذشته يک بار هم اظهار دغدغه براي معلمان به ويژه از لحاظ معيشت نکرد. شايد هم براي ايشان مهم نيستيم. آقاي فاني کمي از وزير عزيز بهداشت ، مشاوره بگيرند.

بهاي گاز مصرفي ۲۲۵۰ تومان (آبونمان+ ماليات+ بيمه+ عوارض) جمع پرداختي ۶۲۰۰تومان به جاي تشويقي برايم خرج تراشيدند، من ديگر صرفه جويي نخواهم کرد و برمي گردم به قبل از صرفه جو شدن!

تورم را آورده اند پايين چون مردم توانايي خريد ندارند اما هزينه برق هر ماه بيشتر مي شود و البته ماليات آن و عوارض و ارزش افزوده و ... هم از کجا آورده اند تا چند برابر پول بگيرند بر تدبير و اميد هر ماه افزوده مي شود.





:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: